اهدای جایزه خلاقیت و شایستگی در خدمات ملکی به پاس خدمات صادقانه و مبتکرانه احمد وحید ویس؛ رئیس افغان پُست

haseeb_admin
یکشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۹ - ۸:۴۱
اهدای جایزه خلاقیت

فتخار دیگر به وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به ویژه به تمام کارکنان معزز افغان پُست.
خلاقیت، رهبری و کارآفرینی شخص وزیر جوان و با تدبیر وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی محترم شهزاد آریوبی، با برنامه های خلاق و مدبرانه شان اداره افغان پُست را به سمت کامیابی جهت داده و در نتیجه رهنمائی ها و پیگیری دوامدار از تطبیق آن ، تیم افغان را تشویق به خدمت گذاری بیشتر کرده وهمه گی دست به دست هم داده و با کار دوامدار و خسته گی ناپذیر خویش به کسب افتخارات که در رویاهای ما نمی آمد، دست یافتیم . این افتخارات در نخست شامل حال رهبری وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی و تمام کارکنان آن میشود چون حمایت و دستگیری دوام دار ریاست های مختلف این وزارت بوده تا امروز به نماینده گی از آنها نام رئیس افغان پُست در آنجا به تحریر گرفته شود.
باید گفت که بهترین روزهای دوره تاریخ پُست کشور فرا رسیده که برای اثبات آن در این مقطع زمان با دشواری های فراوان، جلالتمآب رئیس جمهور کشور با اصدار فرمانش و اعطای مدال پرآفتخار دولتی غازی میربچه خان به محترم احمد وحید ویس رئیس افغان پُست، این ریاست را بحیث اداره مبتکر، خلاق و شایسته ارزیابی کردند. مسرور از آن ایم که آرزوها و تلاش های ما بحیث یک خادم اصیل به این سرزمین، ثابت گردید. اما در عین حال مسئولیت های ما را فراتر از گذشته صعود بخشیده و بار سنگینتر و پُر چالش را بدوش ما کشانید، البته این بهترین اصل رهنمائی و ایجاد انگیزه است که تا کنون پُست به آن روبه رو شده است. لیکن ما با تعهدات قبلی خود استوار بوده و با جوش و خروش خاص و سرفرازانه این دستاورد را نه تنها حفظ بلکه بخود رهنما و الگو در جهت بهبود بخشیدن هر چه بیشتر خدمات پُستی در کشور قرار میدهیم.
حالا این افتخارات به ما فرصت تفکر و نواندیشی را فراهم ساخته تا چگونه بتوانیم تلاش های بیشتر انجام داده و پروژه ها و خدمات جدید تری را به مردم خود به ارمغان بیاوریم.
از جلالتمآب رئیس جمهوری اسلامی افغانستان و از عزت مآب بانوی اول کشور نسبت به تشویق شان، همچنان از شخصیت دانشمند کشور وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی سایر هیئات رهبری وزارت، و بطور ویژه از محترم احمد نادر نادری رئیس کمیسیون اصلاحات اداری و خدمات ملکی کشور و از تمام همکارانش که مشوق غیر مستقیم برنامه های کاری تمام ارگان های دولتی با ایجاد انگیزه ها و رقابت های مختلف در بین مامورین میباشند جهان سپاس و تشکر مینمائیم.
به امید یک افغانستان سربلند

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹
Background image

قابل توجه مراجعین محترم شرکت افغان پُست!

ساعات کاری شرکت امارتی افغان پُست در ماه مبارک رمضان از شنبه الی پنجشنبه ۰۹:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ بعد از ظهر میباشد

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۱:۴۳
Background image

5 ماه حوت، سال 1402 هـ ش، کابل.

دوره دوم ورکشاپ پنج روزه آموزشی در دفتر مرکزی افغان پُست آغاز گردید!

این ورکشاپ بمنظور ارتقای ظرفیت کاری آمرین و مدیران عمومی پُست یازده ولایت راه اندازه گردیده است.

در این ورکشاپ به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۶:۱۷
Background image

28 دلو، سال 1402 هـ ش، ورکشاپ پنځ روزه آموزشی در دفتر مرکزی افغان پُست آغاز گردید!

این ورکشاپ بمنظور ارتقای ظرفیت کاری مدیران عمومی پُست دوازده ولایت راه اندازه گردیده است.

در این ورکشاپ به مسؤلین پُست دوازده ولایت در بخش های مختلف عملیاتی، تجارتی، اداری، مالی و. . .

بازگشت به خبر