امضای تفاهم نامۀ ارایۀ خدمات بانکی بدون نمایندگی میان شرکت افغان پُست و عزیزی بانک!

haroon.abadi
پنجشنبه ۱۳۹۹/۹/۱۳ - ۹:۳۵
.

شرکت افغان پُست به منظور توسعۀ بانکداری در کشور و ارایۀ خدمات بانکی بدون نمایندگی، امروز چهارشنبه تفاهم نامۀ همکاری را با عزیزی بانک امضا کرد.

این مراسم با اشتراک محترم احمد وحید ویس، رییس عمومی شرکت افغان پُست، عبدالهادی ذهین، معاون تخنیکی شرکت افغان پُست، محترم محمد سالم امید، رییس اجراییوی عزیزی بانک، نجیب الله امیری، رییس اجراییوی اتحادیۀ بانک های افغانستان، عبدالقدیر بهمن، رییس مرکز تجارت بین المللی افغانستان و دیگر مسوولین سکتور خصوصی برگزار شد.

آقای ویس در این مراسم گفت که شرکت افغان پُست پس از کسب استقلالیت خود بر اساس حکم شماره 2828 ریاست جمهوری افغانستان، در کنار طرح های موثر دیگر خود در بخش توسعۀ خدمات عامه؛ خدمات بانکی را نیز از طریق 463 پُسته خانه های ولایتی و ولسوالی ها عرضه خواهد کرد.

محترم ویس افزود که بر اساس این تفاهم نامه، هموطنان ما می توانند که در تمام نقاط افغانستان، بدون مصارف گزاف و پیمودن مسافه های طولانی، به بانکداری همه شمول از طریق تمام پُسته خانه های افغان پُست دسترسی داشته باشند.

سالم امید، رییس اجراییوی عزیزی بانک، ضمن تمجید از نوآوری ها و طرح های مثمر شرکت افغان پُست بیان داشت که عزیزی بانک در سه ماه آینده به حمایت شرکت افغان پُست، خدمات بانکی خود را به سطح ولسوالی ها و مناطق دوردست کشور توسعه خواهد داد.

نجیب الله امیری، رییس اجراییوی اتحادیۀ بانک های افغانستان اظهار داشت که از تمام نفوس افغانستان، تا تنها کنون 12 درصد آن به خدمات بانکی دسترسی دارند و بعد از امضای تفاهم نامۀ سه جانبه میان شرکت افغان پُست، د افغانستان بانک و اتحادیۀ بانک های افغانستان، یک تحول بزرگ در بخش توسعۀ خدمات بانکی در افغانستان رونما خواهد شد. وی همچنان افزود که به منظور سهولت و دسترسی همه شمول مردم به خدمات بانکی؛ بانک های دیگر نیز باید با این کاروان یکجا شوند.

در اخیر این مراسم، حجت فضلی، رییس مرکز تجارت بین المللی افغانستان ضمن ابراز خُرسندی از توسعۀ سرمایه گذاری در افغانستان افزود که جای بسا خوشی است که به دلیل تلاش های شرکت افغان پُست، منبعد معلمین، مامورین و تمام هموطنان عزیز در تمام نقاط دوردست کشور می توانند از سهولت خدمات بانکی مستفید شوند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۹
Background image

قابل توجه مراجعین محترم شرکت افغان پُست!

ساعات کاری شرکت امارتی افغان پُست در ماه مبارک رمضان از شنبه الی پنجشنبه ۰۹:۰۰ صبح الی ۲۰:۰۰ بعد از ظهر میباشد

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ - ۱۱:۴۳
Background image

5 ماه حوت، سال 1402 هـ ش، کابل.

دوره دوم ورکشاپ پنج روزه آموزشی در دفتر مرکزی افغان پُست آغاز گردید!

این ورکشاپ بمنظور ارتقای ظرفیت کاری آمرین و مدیران عمومی پُست یازده ولایت راه اندازه گردیده است.

در این ورکشاپ به. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱ - ۱۶:۱۷
Background image

28 دلو، سال 1402 هـ ش، ورکشاپ پنځ روزه آموزشی در دفتر مرکزی افغان پُست آغاز گردید!

این ورکشاپ بمنظور ارتقای ظرفیت کاری مدیران عمومی پُست دوازده ولایت راه اندازه گردیده است.

در این ورکشاپ به مسؤلین پُست دوازده ولایت در بخش های مختلف عملیاتی، تجارتی، اداری، مالی و. . .

بازگشت به خبر