اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات

haroon.abadi
,

Publish Date

Closing Date

 بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت لوژستیکی برایت لوک، به مبلغ 108380 یکصد و هشت هزار و سه صدو هشتاد افغانی اعطاء نماید. اشخاص حقیقی وحکمی که هرگونه اعتراض در زمینه  داشته باشند،  می تواند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توام با دلایل آن به ریاست تدارکات واقع منزل اول تعمیر دفتر مرکزی شرکت دولتی افغان پست   وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات ارایه نمایند.

این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده والی تکمیل میعاد فوق الذکر وطی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

More tenders

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۴ - ۹:۵۴
Background image

موضوع: اعلان دعوت به داوطلبی پروژه اعمار پسته خانه جاده میوند

شرکت دولتی افغانی پست در نظر دارد پروژه  اعمار پسته خانه جاده میوند  را به روش داوطلبی باز ملی طی مراحل و قرارداد نماید. بناً شرکت های واجد شرایط که علاقمند اشتراک در جلسه داوطلبی . . .

یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ - ۱۵:۳۱
Background image

اعلان کرایه دهی یک قطعه زمین به مساحت 168 متر مربع ملکیت شرکت دولتی افغان پست در ولسوالی قرغی ولایت لغمان!

ریاست اداری و خدمات شرکت دولتی افغان پست در نظر دارد تا یک قطعه زمین به  مساحت 168 متر مربع ملکیت خویش را در بازار سرخکان ولسوالی قرغی ولایت لغمان که محدود است به این حدود اربعه شمالاً . . .

پنجشنبه ۱۴۰۲/۶/۹ - ۱۱:۵۴
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد امضا تفاهم نامه انتقالات پستی زمینی ولایات!

بدین وسیله به تاسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود، که شرکت دولتی افغان پُست پروژه تفاهمنامه انتقالات زمینی پسته های داخلی ولایتی را به شرکت . . .

Back to tenders